Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Soffan - 24 augusti 2010 20:23

Gillar skruttvädret just nu, för jag har så fina gummistövlar med rosa foder och för att det överensstämmer med arbetslivssituationen just nu… de e lite grått… typ grågrrråååågrå… många tjänstemän som styr min tillvaro nu alltså. Och för varje problem jag löser åt dem uppstår två nya… men problemlösning är skoj. Och kopplingen till regn är väl därmed solklar, eller? Eller kom just på att jag glömde politikerna som oxå vill vara med och styra och ställa... och där är "alla" färger representerad... så allt är alltså inte grått. Kanske borde äta något innan jag försöker vidareutveckla mina tankar och idéer något mera i kväll... för annars kommer det nog mest bara att likna värsta konspirationsteorierna...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards