Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Soffan - 26 augusti 2010 20:03

Kokboken är framme men vet inte om jag hade så mycket användning av den… för det blev baconlindade köttfärsbullar… typ… och köttfärsfyllda bifftomater… och ändå sitter jag här och äter spagetti och köttfärssås… Men de är gott de me… för det andra kan jag inte uttala mig om än… hm… ser lite bränt ut… suck.

Av Soffan - 26 augusti 2010 19:25

Hmm… undrar vad jag ska äta idag då? Räcker nog inte med lite fisk och subway-kakor… Får ta en tur till skafferiet få se om jag får någon inspiration…  

Av Soffan - 26 augusti 2010 17:34

Fick främmande på kontoret av barn, barnbarn och lilla vovven idag. Avsikten var en ”mellanlandning” innan Kupolen… men jag funderade till… och följde med. Har dragit på mig lite komptid på sistone… och nån gång ska timmarna förbrukas. Och då det vare sig har ringt eller kommit tokmängder med mejl idag så gäller det att passa på. Kom dessutom tillbaka till kontoret med precis det jag skulle ha; ett par nya Adidas, som inte läcker och något nytt tröjliknande. Kände mig så nöjd med det att jag passade på att nyttja vår ”sommartid” också för första gången denna sommar. Väl hemma räckte orken ändå bara till att dammsuga tre fjärdedelar av lägenheten… men det är en bra början. Rent av en mycket bra början…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards