Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Soffan - 3 september 2010 18:17

Nu har jag gått händelserna i förväg, många år, och på bästa pensionärssätt fyllt en jättefin glasskål på fot med godis… antibjudgodis… dvs. halstabletter i prasselpapper. Fint och färggrant ska de va… Humöret är annars väldigt nära nollpunkten… och då kan det hjälpa med choklad… och gärna då chokladpudding eftersom det inte är lördag, för pudding är ju nästan mat… hehe… men humöret vart inte bättre när jag upptäckte att datumet gick ut för länge länge sen… Så jag får helt enkelt fortsätta sura och sluta läsa de lokala tidningarna, inte läsa mejl eller svara i telefon… för då blir nog allt mycket bättre… i min värld. Finns visst ett ord för det… förnekelse. Och det är precis vad jag tänker ägna helgen åt... och nu ska jag besöka skafferiet för att införskaffa choklad, för jag tänker då inte äta halstabletterna, och sen ska det frossas och drömmas om tiden efter valet...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards