Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Soffan - 4 september 2010 13:08

Får nog tänka om lite, var just ut på balkongen… och det var varmt i solen… haha. Men jag ska inte låta mig luras av det… duffeln är med och vinterskorna med ludd också…

Av Soffan - 4 september 2010 12:35

Känn ingen stress, men nu måste jag hitta vinterkläder till kvällen för det är dags för Dalhalla och P-Floyd… och det är lika med kallt… Hittat jacka, mössa, vantar och nu fattas bara varma byxor. Snytpapper och regnkläder är redan packad… Minns ett år för inte alltför längesedan när jag tog debutdoppet i sjön i september… men då vare varmt… och det är de inte nu. Trist… men men… leta kläder va de… just ja, måste ju vara lite fin innan oxå, dags för Zornmuseet igen.

Av Soffan - 4 september 2010 12:01

Hm… nu fick jag dåligt samvete för mitt usla humör igår. De ringde nyss en extern kollega och bad mig om ursäkt för sitt telefonbeteende fastän det var jag som var på krigsstigen. Det är nog så att jag inte är lika diplomatisk som förr, finns inte riktigt tid eller ork för det längre. Men jag borde vara bättre på att vara det hemma. Tror att jag drabbats av ”att bära me mig jobbet hem”… vilket lite värre än att ha jobbanteckningsblocket vid sängen alltså…  

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards