Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Soffan - 11 september 2010 16:37

Det är inte så att jag har det supersunkigt hemma… men de var en avglömd broccoli som luktade illa och inte min anklagade sopsortering. Men flykten från lukten var ändå kreativ. Grannen K och jag lyckades sätta plast i… fem fönster… tror jag... innan vi lessnade och lomade hem igen. Med den här arbetstakten är vi klar om tre år… Det är inte kul med vad som känns som oavlönad ”samhällstjänst”… men eftermiddagen är ändå räddad. Det är ”barnprogram” på tv hela eftermiddagen åt mig… Chuck, The legend of the Seeker, Demons och Smallville… och när jag tröttnar på tv har jag höstladdat bokhyllan med många böcker att välja på. Lördagsgodiset är hemhandlat och lasagnen går till sig i ugnen… vovven sover i korgstolen och fisken lever. Trivsam helg det här…  

Av Soffan - 11 september 2010 11:18

Doften av något ruttet i köket är baksidan med att sopsortera… Köttfärsförpackningar i plast verkar lukta skunk även om man diskar dem… Luktar fan så inne just nu. Måste ut härifrån… jag eller den sorterade plasten. Usch o fy.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards