Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Soffan - 14 september 2010 21:49

Struntade i målarna och satsade på att äta snabbmat i stället. Gick dit och hem vilket innebar att jag fick äta kall mat och smält glass när jag väl var hemma igen… Dagens ”ork” förbrukades lixom i och med dagens besiktningen av alla badrum i vår brf-förening. Vi valde ett bra företag för två år sen, Byggarna, till vår stamrenovering och det betalar sig idag genom att alla är glad och nöjd med sina fina badrum. Men det finns viss risk att dra på sig ”renoveringsångest” när man gör hembesök hos andra så där. Attans va fint en del har det och vilka påkostade kök…

Av Soffan - 14 september 2010 17:32

De blev ingen riktigt fixardag idag utan mer en mysdag med helgfrukost. Tidig på morron stormade internetlös dotter in med barn, hund och packning. Det var studier på gång och förutsättningen för det är ett fungerande internet. Men det är såna här gånger de är fint att vara hemma - för då kan man låna lilla G, länge. Så medan de pågick studier tillbringade vi vår tid på en filt på golvet. Nu ville i och för sig min gamla dator inte samarbeta riktigt… men de löste sig nu på kvällen efter besök av vännen A vilken lyckades övertyga ”gamlingen” om att ställa upp och låta installera nödvändiga program… Så det vart en hel del gjort ändå… men lunchätande har jag däremot lyckats missa totalt idag… och ingen bikini blev det. Målarna slapp mitt besök också… men dit hinner jag nu om jag skyndar mig…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards