Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Soffan - 16 september 2010 20:30

De finns dom som vill bygga balkonger åt oss och det är skönt att veta. Nu gäller det bara att övertyga alla i föreningen om att vi verkligen behöver nya balkonger… viket förhoppningsvis inte ska bli alltför svårt. Jag har ju lixom redan hotat att såga ner dem totalt om vi inte bygger nya – för nått måste vi göra… snabbt. Och reparera ”fågelholkar” känns inget skoj… sen vill jag ju att alla ska få balkong. Verkar inte bli alltför dyrt heller… eller snarare ungefär som väntat.

Suck… min dator e full… jahaja… vad ska jag slänga då mån tro…?

Av Soffan - 16 september 2010 12:26

Insåg just att det är rätt många dar tills det är dags för lediga dagar… men dom kommer, hoppas jag. För jag har inte tänkt vänta ända till jul, bara så ni vet. För om jag ska vänta tills då, då kommer jag att bli odräglig… och kräva mängder med klappar och annan kompensation för att hantera ”oledigheten”… kommer alltså inte att räcka med nån marsipantomte då inte… Så nu jäklars ska det städas i kalendern i jakt på sammanhängande aktivitetsfria dagar…

Högt på önskelistan står alltså; semester.... och stor balkong. Och hur det går med det, de vet jag lite mer om redan ikväll, delvis...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards