Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Soffan - 20 november 2010 22:55

Hm... missade början på Armageddon... inte bara slarvigt, utan på gränsen till oacceptabelt.

Av Soffan - 20 november 2010 22:24

Tappade bort mig själv och under någon timme och ersattes av en skål tomater... bara för att jag skulle göra lite "höstigt" här. Men nu har jag hittat mig själv igen... känns bra mycket bättre än tomaterna. Men ska nog ändå fundera på att byta bild, mina rynkor gör sig inte så bra på en tecknad "jag".

Av Soffan - 20 november 2010 22:02

Dottern fick rena fönster, men inte jag – men de var ju som var planen för idag. Sen glömde jag att åka till tippen - det var betydligt trevligare att gosa me barnbarn och köpa julgran. Och nyss när jag var på kvällsprommis me den lilla snöätande vovven så såg jag att det är ”startklart” för att adventspynta både inne och på balkongen. Knallade förbi flera hus där allt var redo och klart för advent. Gillar såna här lördagar…

Av Soffan - 20 november 2010 08:39

Kraftigt snöfall - innebär det att man är befriad från utlovad fönstertvätt? Skulle inte tro det... men ska kolla med fönstertvättdirektören utifall. Men det tål att fundera på, blir ju så kallt inne. Hör hur jag håller på… hm… lovar… ska bara äta frukost sen är jag på gång. En vända till tippen står också på dagordningen och dit brukar jag sällan få åka ensam eller i alla fall utan extra last. Baksidan med att ”lära” barn vikten av att sopsortera… men trevligt med sällskap när nått ganska trist ska göras.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards