Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Soffan - 11 december 2010 07:44

Mognad når oss i olika åldrar och med stor variation, dottern rev sin första morot här i veckan och bjöd den godaste morotskaka man kan tänka sig. Bättre sent än aldrig… sen kan det ju oxå vara så att avhållsamheten från morötter är allergiframkallad och väl sanktionerat från den ömma modern. Fick föresten en sak bekräftad igår också, nått som jag vetat väldigt länge, men nu är det alltså vetenskapligt bevisat, man kan mätta godissug genom att bara titta och tänka sig hur man mumsar det godaste gottiset. Ha, så där ser ni, kontorsretstickor, som undrar vad jag gör när jag sitter tyst och bara stirrar på godislådan på andra våningen, har ju sagt att det ibland bara räcker med att titta och funderar över vad jag skulle äta först, om jag skulle köpa nått… Märker att jag vimsa en smula, borde nog gå o sova en lite stund till…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards