Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Soffan - 14 december 2010 18:57

Dottern tog några timmar ledigt från pluggandet idag så vi passade på att göra en utflykt. Så det har inte bara varit bus idag, har fikat också, naturligtvis inte på jobbet, utan på IKEA, men de var riktigt uselt, ska bara äta bulle där nästa gång. Så det eländiga fikat rättfärdigade ytterligare ett fika/matstopp. Dottern har en lägligt nog en kusin boendes utmed hemvägen.  

Är förövrigt nöjd över mitt hemmadagsverk, som var avklarat på mindre än 5 minuter idag med, verkar som om jag genom att kladda spackel har höjt temperaturen i köket nära en grad. Bättrade på lite i hörnet bakom mikron också, där det blåser nordanvindar, för att täta ännu mera. Om det fungerar så jag är glad och fryser jag sen mindre är det kanonbra.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards