Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Soffan - 17 december 2010 10:38

Blev vänligare inställd till den nya utsikten omedelbart efter att frukosten var uppäten och kan nu startar en häktisk dag utan sur min… ska skriva julkort, beställa taxi så mamma kommer hem innan jul, lämna akvarium på lagning, hålla tummarna för dottern då hon skriver tenta, leta fram en garageuppsägningslapp åt en granne, skriva under ett avtal och rent av kanske göra julgodis och spika upp nån till tavla. Ingen rast ingen ro…

Av Soffan - 17 december 2010 09:31

Fredag morgon och jag surar, missunnar verkligen inte personalen på skafferiet större personalutrymmen, MEN det begränsar min utsikt mot åkrar och skog. Inte för att jag sitter och glor på naturen så himla ofta men jag kan om jag vill, men det kommer det att blir slut på nu. Får man ens bygga så utan att fråga efter grannars synpunkter? Vi har ju nyss själva lämnat in en bygglovsförfrågan och då ville minsann kommunen till och med veta vilka färger vi tänkt oss på balkongerna, som inte ligger ut mot någon trafikerad gata utan på baksidan av huset, mot vår trädgård… nästan utan insyn och mycket få grannar...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards