Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Soffan - 25 december 2010 23:01

Juldag och jag är lika mätt och belåten som igår. Hade en fin julafton hemma hos dottern med god mat och många klappar. Måste ha varit osedvanligt snäll detta år… men roligast hade nog ändå barnbarnet som uppskattade paktsnören mer än alla andra klappar tillsammans.

Idag hanns det även med bio, såg Kung Caspian och skeppet Gryningen. Hade dagen till ära med mig ett lämpligt 12-årigt ”förkläde” för att slippa förklara valet av film… men egentligen bryr jag mig inte så mycket, går på de filmer jag vill ändå, även om medelåldern är lite låg ibland… Balanserar ju ändå upp det med en och annan vampyr- eller zombiefilm också… Men nu är det dags att gå o sova… men ska ta med en julklapp… Agent X9 som jag fick av ”Tomten”, tack lilla M… Måste ju ha något annat att läsa när jag vilar från ”Harry Hole”… Ja just ja, filmen var som väntat rolig och lite sorglig.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards