Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Soffan - 30 december 2010 22:40

Så irriterande… har tagit mig över en timme att leta på en rosa strumpa som försvann i samband med tvättandet igår. Accepterar inga såna simpla förluster, utan strumpan skulle absolut fram… och den som söker den finner. Men de tar fan så lång tid att vika om all tvätt en gång till… Glasögonen hittade jag däremot inte… men dom är, enligt säker källa, i säkert förvar… utom räckhåll för mig och mitt läsande nu ikväll. Återfår dem i morron och lyckan är stor…   

Av Soffan - 30 december 2010 19:35

Skönt att vara gammal nog att bestämma själv vad man vill äta eller inte… för idag äter jag Coco popps crunchers med 4 % mjölk till kvällsmat och känner mig så nöjd med det. Fick besök så där mitt i maten men hade bara sån där små antibjudförpackningar hemma så ingen annan fick smaka. Positivt är dock att jag nu har en plan för morgondagen vilken inbegriper sällskap, liten hund, mat och raketer.

Av Soffan - 30 december 2010 16:25

Vet inte om det är helt ok, men jag tror jag måste ta en tupplur i soffan innan jag tappar huvet på tangentbordet. Har varit på utflykt med M och G och sen var planen var att hälsa på i skogen, men det stod en timmerbil i vägen… Så där gick man miste om radiokaka och bulle… om de nu fanns nått kvar? Hade inga fler planer för dagen, förutom att välja en ny bok… och just ja, borde hämtat akvariet och besökt låssmeden. Men nu får de bli soffan och varma filten ett tag…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards