Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Soffan - 19 januari 2011 20:42

Nu har jag besinnat mig… men har inte för avsikt att skämmas, förutsatt att jag inte ställs till svars för mitt telefonuppträdande. Tror ändå att det just nu är bra för mig att lägga mig i soffan och läsa bok i stället… och har dagen till ära valt en sån där ”må bra” bok, enligt tidigare läsare. Hoppas att dom har rätt… för nu är det dags för ”En liten hattaffär på hörnet”… och inte nog med det… man får gå och sova snart också… och den som sover, den syndar inte…

Av Soffan - 19 januari 2011 19:10

Om det inte vore så att jag fortfarande var arg skulle jag skämmas över mitt beteende i telefon idag. Lät mitt absolut sämsta humör drabba en fondförsäkrare… När han vägrade erkänna att de gjort fel, jag då hade då inte jag heller gjort fel, fastän jag mycket väl vet att det finns mycket starka skäl att tro att det faktiskt är mitt fel, från början. Men man måste väl ha rätt att ändra sig och säga upp avtal… nån gång i alla fall. Blir en dyr "läxa", men det tar jag, för nu ska jag säga upp avtalet med företaget, på alla tänkbara sätt… göra slut på riktigt. Sen ska jag hålla tummarna för att mitt sårade ego inte gör att jag förlorar en massa mer eller fler pengar… och att de inte spelade in samtalet.

Hm… onsdagar som brukar vara så lagom… och fridfulla… men kanske inte nära fullmåne… Lovar, utifall, bot och bättring inför morgondagen...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards