Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Soffan - 5 februari 2011 22:13

Matt och mätt i magen, precis så som en ”lördagsjag” ska vara. Är glad också, över ingenting speciellt, bara så där som man är glad när man är tillfreds med tillvaron. Fast det är klart, skulle någon pressa mig så skulle jag naturligtvis hitta saker att vara missnöjd över. Men just nu ger jag ingen den möjligheten, för jag har stängt av sånt som ringer och ägnar mig bara åt boken och Harry Hole, i alla fall nu sen Kinapuffarna tog slut. Låter Harry stå för alla problemen i stället, idag i alla fall, för jag har ett och annat att ta tag i, en annan dag. Måste, eller bör, bättra mig och sluta vara så "strutsig"...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards