Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Soffan - 11 februari 2011 18:17

Fick tid på verkstan ögonblickligen idag bara för att det var så många avbokningar just idag, märkligt… kan det bero på snön kanske… och varför skjuta på det? Så nu är bilen servad och den var vid god vigör, sa en overallklädd farbror, och jag betalade… massor… Men nu är det gjort och det smärtade lika illa som att betala tandläkaren. Vilket i och för sig aldrig har kostat mig mycket nån gång, än… Så efter en jobbig start på min semesterdag, i dubbel bemärkelse, så har jag fått upp farten. Bilen är klar, dammsugaren står startberedd i hallen, Mubarak har avgått, nya pallen från ikea är monterad, mysljusen är tända… och jag har ramlat i soffan… så jag är rädd att orken tog slut… men ska jobba mig upp mot hallen och dammsugaren innan jag får hämta boken och trilla en gång till…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards