Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Soffan - 25 februari 2011 21:54

Har varit en sån där dag som började med att jag körde vilse i Ludvika… men redan på vägen dit fick jag titta på en lastbil som satt fast högst upp på en rondell och sen tittade jag väldigt nära på tre rådjur… de var alltså fler än jag som hade en bra dag… men… det är varmare och goare ute… och det är ju bra. Tråkigt nog har jag inte hunnit med att djupstudera någon kläd- eller bokrea, ännu. Men i morron kanske… Fastnade i jobbet en smula nu på kvällen… men jag tror att jag genom fastnandet kan komma att bjuda på en nydonad nattrafik i Borlänge till sommaren. Om det vart bra eller inte… de lär jag ju få veta då, om inte förr. Eller är ju egentligen inte helt klar… men kom en bra bit på väg i alla fall.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards