Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Soffan - 28 mars 2011 21:33

Hm, alla godsaker ska väck? Vem kom på nått så korkat? Helt klart jag, och jag fick ”skylla mig själv”… lovar... Har inte varit så kräkssjuk på åratal, om ens någonsin. Eller det har jag, matförgiftad av konservananas var inte heller att leka med… Men det var i natt det och jag är glad att jag är petig med badrumsstädningen och att jag har en varm skön badrumsmatta. Nu är det verkligen slut på godsaker i mina skåp, bortsett från en påse ostkrokar, som får vara kvar. Men trots natten var jag uppe med tuppen och drog ut på ”spionuppdrag”… sånt man får göra när man inte litar på statistiken… Men tyvärr vart det inte riktigt som det var tänkt… men det ska jag ta upp med en tjänsteman i morron… ska ju ha nått att göra då också... Jakten på hantverkare vart däremot mycket lyckosam och nu går det att tvätta i maskinen i källaren igen… och en halvledig dag ska ju även innehålla några timmar med barnbarn också… så det fick bli en lång promenad i solen medan M satt hemma och redovisade uppsats. Och efter att de absolut sista kakorna gick åt på en fika me K så är jag kanske redo för diet? Kanske...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards