Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg under mars 2011

Av Soffan - 4 mars 2011 21:48

Vovven tycker jag är tråkig när jag tittar på tv, han skuttar och slamrar med sitt tuggben i hallen och låter på så sätt grannarna förstå att vi är hemma. Men jag ville ju titta på vampyrerna som bara krånglar och nu på Smallville… sen ska vi gå ut och ”nattkissa”… och ännu lite senare… sova.

Av Soffan - 4 mars 2011 21:01

Attans vecka till att ha gått fort. Men har man fullt upp så har man… En kväll lärde jag mig verkligen uppskatta och glädjas åt att bilister i Sverige vanligtvis inte skjuter varandra när de hamnar i ”situation”… men jäklars va ilsken bilisten vart på mig. Men va tusan, velar man framför en chikan, då har man velat och förlorat rätten att åka först. Och då tycker inte jag det är just att plötsligt ratta in sin bil i vägen o blända mig me helljuset samtidigt som man försöker trycka mig av vägen… dålig förlorare helt enkelt… En annan kväll var jag bara ”umgåsig” och sen har det pysslats en kväll också. Vill inte påstå att jag blivit bättre att scrappa, men är i alla fall inte lika snål och rädd om fina papper. Så jag fyller fotoalbumet sida för sida med minnen… vilket var en lätt överdrift. Men snart så…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards