Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Soffan - 6 april 2011 21:35

Onsdag kväll, i morron torsdag och ta mig tusan... snart är det fredag. Men så mycket som jag inte har gjort nu i dag eller nån annan dag tidigare i veckan så lär jag ha en hel del hemmajobb att göra. Och det är nått helt annat än hemmapyssel... för hemmapyssel är myspysgöra jämfört med att färdigställa ommöbleringen och den aldrig helt avslutade gallringen.

Huvudet är annars fyllt med olika slags kökslösningar, den ena dyrare än den andra och så en helt godtagbar mer ekonomisk variant, men trist. Ikväll lutar det åt det sistnämnda... men få se i morron... ny dag nya idéer. Har föresten köpt första inredningsprylen till nya balkongen, den som inte ens riktigt är påbörjad, men snart så... Kan inte säga annat än att jag längtar... och då... då ska jag se till att jag inte blir omvald till ordförande nån mer gång... förutsatt att jag inte kommer på något nytt viktigt projekt att genomföra för att förgylla vardagen här hemma.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards