Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Soffan - 8 april 2011 22:15

Fredagskväll och jag kan inte sluta tänka på söt god limpmacka med messmör och nån god gräddost... men de blir ingen sån ikväll och inte i morron heller. I morron är det istället tänkt att det ska bli leverans av diverse grejer till nån insamling eller tippen. Men först frukostfrämmande och morronprommis... men det är ju i morron det... nu är det närmast kudden och bok som väntar. Fortsätter med Ann Cleevs och Shetlandsöarna och nu är det Vita nätter som gäller. Om jag inte ska gallra ur ytterligare några filmer från hyllan... Skulle föresten vara skoj, eller kanske inte skoj utan snarare intressant, att fara ner till Västerås och titta hur det går till när IKEA rear ut allt i butiken...

Sablars... min dator luktar väldigt varmt... Ett tydligt tecken på att jag ska övergå till bokläsning istället...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards