Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Soffan - 18 april 2011 22:09

Det är nått visst med landstingsfarbröder med lila skjorta och fluga... speciellt när dom har en stod dos pondus också... Har haft en underhållande dag på jobbet... fast på möte utanför kontoret... med nyttig information, god mat och fika, precis som de ska vara. Att det sen körde ihop sig i sista sekund när jag var på väg hem från kontoret... de är glömt nu. Men de man lämnar ogjort idag finns kvar till i morron och då minns jag det igen. Nått som inte finns kvar nu är däremot dammet i badrummet. Vart raketfart på städandet i badrummet efter en förfrågan om studiebesök i just mitt badrum... i morron... men nu är det klart. Ibland är det bra att ha ett litet badrum... och en annan sak... jag lovar att just idag är längtan efter de nya stora balkongerna större än igår. Fy va kass dom är... men måtte de bara hålla ihop en månad till så är jag överlycklig.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards