Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Soffan - 22 april 2011 21:36

Tänk att en hemsida kunde vara så provocerande... efter att ha uslats och ritat mitt kök så ville jag spara min skapelse... men se de gick inte, om man inte innan hade skapat ett konto. En timmes ”jobb” försvann och likaså mitt goda humör. Tror det får bli papper och penna istället...

Annars har det vart en strålande dag, har fikat idag oxå, köpt jackan jag tittat på i mer än en månad och lilla G har fått sina första skor, som passar nu. Däremot är det väl tveksamt om hon gillar dem, eller jo, dom var fina att greja med... men på fötterna var dom mest till besvär... Men snart så behövs dom på riktigt... Sen en udda grej, har fortfarande inte köpt påskgodis men känner mig rätt nöjd ändå... men i morron är det lurt om det inte måste slinka ner en marsipankyckling i alla fall... minst. Man ångrar ju oftast mer de man inte gör än de man gör...

Hoppar lite fram och tillbaka i tid, som så ofta annars oxå... för nu är det igår igen, kalaset igår var trevligt... Det är nått visst med ettårskalas... och pappersskräpet är ju som alltid roligast. Sen har jag ju fostrat dottern väl... hon bakar himla goda bullar... En bra dag med andra ord...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards