Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Soffan - 4 maj 2011 21:36

Träden står kvar, parkeringsrutorna är identifierade, har överfört mina köksplaner på papper och skickat iväg ritningen och jag är trött och har totat tappat lusten för föreningsliv. Men de var ju inte en nyhet eller ens otippat... Håller tummarna hårt för att valberedningen gjort sitt jobb, men betvivlar. Men ser i alla fall fram mot våra balkonger, även om det innebär en massa krångel och irritation nu innan de är på plats...

Har smaskat i mig en ny choklad som jag hittade på skafferiet... Det var gott, men inte tillräckligt gott för att vara njutningsfullt... vart nog egentligen mest besviken... och sur över att jag nödvändigtvis var tvungen att svulla idag, det är ju inte ens lördag. Men snart så...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards