Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Soffan - 10 maj 2011 21:46

Kom på att det var alltför länge sen jag höll koll på dagens ord... och tja, vad ska jag säga; Ingen av oss är perfekt, därför är det viktigt att erkänna sina fel och brister och ta ansvar för dessa.

Av Soffan - 10 maj 2011 20:32

Är förföljd av träd eller i alla fall tvånget att ta beslut som rör träd. Tack och lov är det olika träd, skulle kännas vrickat annars... Det är inte direkt mitt jobb... men ibland hamnar dom i vägen på ett eller annat sätt. Stör verksamheten är väl ett annat sätt att uttrycka det, både hemma och på jobb. Men jag är också en som stör verksamheten... och då får jag skäll, som idag, så gårdagens supergoda humör håller sig på en något lägre nivå idag... nivån för ”tilltuffsad men inte sänkt”. Tycker fortfarande att jag fått till det rätt bra... om man bortser från vissa små detaljer som är påverkad av ekonomiska begränsningar i uppdraget... men samtliga inblandade har ju faktiskt betalt för sin insats, förutom en stor grupp, våra kunder som köper tjänster. Men gillar verkligen min inkomstbringande sysselsättning, trots skäll... Pussel utan fuskbild, bara en ekonomisk ram, är en underhållande utmaning... dvs. hjärnpyssel varenda dag. Utom när L säger att jag måste städa mitt kontor så att våra städisar kan städa där... fast det kräver lite det också, i allfall några dagar senare, när man ska leta reda på allt man städat undan... som idag. Åh, kom just på en sak, det är en turdag idag ändå... slit lönar sig verkligen.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards