Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Soffan - 1 juni 2011 20:47

Om jag får välja så ska jag sova jättelänge i morron... behöver det. Men nu är det ju så att jag är rätt säker på att det inte kommer att hända... så det blir till att gå o sova nu ist... men tar boken med utifall... kanske jag hinner läsa en halv sida innan jag somnar...

Av Soffan - 1 juni 2011 17:34

Fyra timmar efter dagens jobbslut slutade jag också jobba. Men så har jag hunnit en hel del också, varit på stormöte inför P&L-festivalen som är om 27 dagar, förstört dagen för en jättesnäll kvinna på svevia, fått två plåster vilket är att se som positivt, fått "lite" skäll, ätit utelunch, inhandlat soppluncher och slutligen stått och tittat i samma jäkla grop som igår. Gropen är alltså kvar och markstriden från i måndags har förvärrats, markkonkurrenterna har dammat upp ett stort staket... och jag misstänker att... hm... Trafikverket vinner nog den här gången. Om inte annat har dom större och tyngre grejer att kontra med... Men nu är det ledigt och helg... el nästan... skönt att vara ledig i alla fall. Nu fattas mig bara mat... och nån som lagar till den...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards