Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Soffan - 3 juni 2011 22:52

En solig och varm ledig fredag är en extra bra fredag... för en sån dag ger möjlighet att hänga me lilla G så vi kan pussla, prova skor, mysa och äta macka med kladdig mjukost utan att nån av oss måste gå och sova på en gång. Utrustad med solhatt och mycken nyfikenhet har vi dessutom gjort kvarteret osäkert. De vart många stenar att sortera och många maskrosor att dra i. Vi hann med en tur till Avesta för klädinköp oxå, men då fick M följa med. Så lediga dagar, typ semester, är något jag verkligen ser fram mot nu. Men än är det ett tag kvar... ska bli både nya balkonger, midsommar och festival innan det är dags. Ledig föresten ... har ju precis jobbat en stund och nu håller jag tummarna för att det inte kommer att vara ogjort till i morron. För då kommer jag att ångra att jag inte istället klev upp tidigt och gjorde de jag gjort nu då istället.

Hm, nu får Kommissarie Morse stryk på tv... så brukar de ju inte gå till...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards