Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Soffan - 5 juni 2011 13:00

Senaste timmen av mitt liv har jag emottagit ett tomt sms, hade hoppats på annat, men ett tomt sms kanske betyder något de me, hm... klippt lilla vovven och därmed nödgas dra fram dammsugaren. Eller dra fram, den bor framme. Hinner aldrig avsluta ett städprojekt innan det är dags för nästa... med dagens städning medföljde ett kärt återseende... hittade min borttappade biljett till årets P & L-festival... och vad ska jag säga om det... jo... toppen.

Av Soffan - 5 juni 2011 11:15

Norge har en alldeles egen inrednings-Ernst... jag frukosterar och tittar på tv och fnissar. Men det kan ju jag göra som inte har en trädgård att pynta... inte ens en balkong, än så länge.

Jag och lilla vovven håller oss inomhus idag, jag laddar i soffan, men vad han gör de vet jag inte, han sover i alla fall. Det vart sent igår, och gårdagen var fylld med aktiviteter... bryggan är nu att betrakta som bärgad - utan att jag trillade i vattnet, undvek även att bli ormbiten, både vovven och jag trots vår nyfikenhet, avslutningsvis så vart det en helkväll med favvotjejen, lilla G. Vi hade fullt upp, hela kvällen, det tar tid att äta, lästa böcker, på olika sätt och sortera, allt. Tack M och P för "lånet"...


             

Och så några bilder, vilket var länge sen.... "balkongen"... förhoppningsvis bara tre veckor kvar innan det sitter en STOR grön "holk" där... och så den fräsande ormen vi mötte igår.


Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards