Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Soffan - 10 juni 2011 23:07

Suck, studentfest på granngården... och jag behöver verkligen sova.... och 60 år sedan semestern infördes... undrar om jag klara att vänta en månad till?

Av Soffan - 10 juni 2011 21:32

Har inte bara fått en ny leksak med fjärrkontroll på kontoret idag, en hm... vet inte vad den heter, men den sitter på väggen och kan göra mitt rum fryskallt, nått jag är måttligt road av... utan jag har även haft svåra bryderier huruvida jag skulle äta kalastårta idag eller inte. Efter mycket vånda och velande beslutade jag mig slutligen för att en liten bit inte skulle skada... och då var den slut, snopet nog. Så, ingen tårta idag utan mest bara en massa balkong- och jobbproblem att lösa...

Av Soffan - 10 juni 2011 19:10

Trettien grader ute och då sätta sig i bilen motiverade mig att leta fram instruktionsboken idag bara för att upptäcka att just min modell av reglage inte fanns med. Hade jag tittat, kanske redan förra sommaren, hade jag vetat det. Har alltså fortfarande inte koll på bästa sätt att få den innetemperatur i bilen som jag önskar mig. Men egentligen gör det inte så mycket, är ju skönt när det är varmt...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards