Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Soffan - 12 juni 2011 20:31

Traumadag... mötte en illgrön spindel, större än jag nånsin sett här, omkring. Blev skitskraj och ber härmed om ursäkt för allt kommande regn, inte bara idag utan de närmsta veckorna, för så jäkla stor var den. Sen som en reaktion på detta, så kraschade dieten, åt mumsig mat me far och hans kusin i skogen och toppade med att äta av dotterns sambos brors söndagsgodis... man får göra så, ibland. Har dessutom en riktig grej att deppa över, jag har gjort fel, gillar inte det och det händer inte så ofta, så de tar jäkligt hårt när det händer. Kommer att deppa o gräma mig länge... och så kommer jag att få be om ursäkt, igen. Och slutligen möter jag en sån där person ur det förflutna, som man inte sett på över tio år och som man vill vara extra fin när man möter, bara för att, och så är jag skogsklädd och rufsig i håret... hade iaf klivit ur gummistövlarna... men i träskor...  haha. Gjorde nog intrycka iaf... hehe. Summeringsvis, en bra söndag med mer mat i magen och färre barnbarnskramar än tänkt.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards