Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Soffan - 3 juli 2011 21:15

Snälla L, kom tillbaka från din semester, snarast, saknar dig i charken. Du är den enda som förstår mig och inte säljer nästintill levande kycklingklubba åt mig. Jag lider och tuggar slemmig kyckling som jag tappert försökt döda ytterligare i mikron, men den vart bara seg... och fortfarande slemmig.

Av Soffan - 3 juli 2011 14:22

Rätt skumt att den första låt jag hade i huvet i förmiddags när jag vaknade efter att ha kommit i säng först efter 7 är Evert Taube och Tänk att jag dansar med Andersson, lilla jag, lilla jag, med Fritiof Andersson!.. Speciellt med tanke på var jag har tillbringat de senaste dagarna... måste drabbats av nån form av musikalisk kollaps eller nått virus... Otroligt nog är det alltså söndag idag och de senaste dagarna har gått galet fort och nätterna också. Det har vart en riktigt bra helg eller snarare vecka med massa musik, mat, jobb och nöje... Det enda som egentligen fattas mig är nog hjortronsylt, sömn och en lilltånagel... Dessvärre verkar det att jag hastigt drabbats av ett svårartat sjukdomstillstånd bestående av hosta och halsont. Det väl där det tidigare nämnda viruset kom in i de hela... kanske... Undrar om det var den avslutande efterfesten efter den stora festivalfesten som däckade mig? Får nog bli en dag där jag uteslutande ägnar mig åt att vila mig i form, framför tv med ytterligare några timmar musik... om det inte vore för att jag måste jobba lite i kväll... men till dess är de läääänge...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards