Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Soffan - 7 juli 2011 23:20

Packade väskan full med noskapin, bisolvon, snytpapper, otrivin och panodil, typ sånt som får ett förkylningskravel att fungera några timmar i taget, för att fara till kontoret idag. Har ”tokjobbat” så nu är det kanske ändå bara en jobbdag kvar till semestern, hoppas jag, om dom nu bara släpper in mig på kontoret i morron igen efter mitt hostande där idag. Jag bedyrade min smittfrihet, så det nog bäst att jag hade rätt i det... I morron har jag annars en lurig grej att lösa, det är en tysk student som vill veta massor om kompletteringstrafik... och det är ju en sak att läsa tyska... men att skriva svar på tyska, de klarar jag tusan i mig inte... Alltså nått att fundera över... förutom balkongmöbler, snuva, köksbygge, semesterplaner, mat, olästa böcker osv... Hm... nu missade jag slutet på isländska Black angels på ettan oxå... tur de finns svtplay...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards