Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Soffan - 8 juli 2011 20:30

Nu är det verkligen på riktigt, semestern inleds idag, och jag har redan tagit det vågade beslutet att byta ut vintertäcket, mot ett för årstiden mer lämpligt, sommartäcke. Nya läsglasögon införskaffades på hemresan och jag lämnade skrivbordet synligt. Vilket innebär att jag ägnade de tre sista timmarna på kontoret idag till att städa just skrivbordet. Hoppas bara jag hittar alla papper när jag behöver dem igen, nån gång. Sen busade jag till det och glömde chefens sista semesterorder också, men det känns inte så farligt... Är mer rädd om mina blommor än så...

Sen tycker jag att det är helt ok att snylta på grannars balkong, dom som har, när man inte har nån egen, än. Glass ätes ju bäst ute på balkong... tack K för lånet av en sittplats och glass ute i de fria.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards