Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Soffan - 10 juli 2011 21:31

Spänningen är stor, det piper i hinken. Lite trixit att förklara, men det piper i alla fall och det är bra tecken. Har inte hört det själv utan bara fått det återberättat av säker källa. Så nu är det bra att vänta på själva födelsen eller snarare kläckelsen eller vad det nu heter...

I morron är det inte bara en spännande kläckdag utan även inledningen på sista balkongbyggarveckan. Väntar inte bara med spänning på min egen balkong, även om jag måste erkänna att jag har stått på den... utan tillåtelse... hehe... men väntar också på att se om de kommer att hålla byggtiden. Annars väntar vite... men bortsett från det så är jag ytterligare en dag närmare att få en balkong, som jag får nyttja, i morron eller tisdag... en ganska snart i alla fall

Av Soffan - 10 juli 2011 09:35

Hm, de blir inga krångliga knytskor idag inte. Räcker lixom inte riktigt ner till golvet utan grimaser längre. Men eftersom jag har självdiagnostiserat mig till att det är en släng av ischias så räknar jag med ett tillfrisknade inom de närmsta dagarna. Annars passar det inte in i semesterplanen, den osynliga ej nerskrivna och med andra ord obefintliga planen. Men ond rygg ingår ej, medan sol ingår... vilket innebär att planen felar på två punkter idag, än så länge...

Men nu e de dags att väcka lilla vovven och samla sig för en skogsutflykt... eller i alla fall gå ut på morronprommis...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards