Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Soffan - 13 juli 2011 21:34

Är just hemkommen från barn och barnbarn, kladdig av jordgubbssylt, trött i ryggen och för dagen försedd med fläskläpp, till min fina färdiga balkong. Attans vad stor den är, nära på gigantiskt. Nu måste jag skaffa fina möbler. Förr fick det ju endast plats två små plaststolar och då hade jag bordet i knät... Lilla vovven kan kika ut genom rutan i räcket så jag slipper lyfta honom när han vill kika ut på nya grannvovven, en 11 veckors svart pudelvalp, så han e nöjd. Kan just nu inte komma på nått fel alls på beslutet att låna pengar och bygga nya stora balkonger åt alla... och nu är det endast 14 lägenheter kvar som väntar på balkong... och 20 är klar.

Av Soffan - 13 juli 2011 09:54

Det finns nån rättvisa, för nu är det strax min tur att få balkong. Ganska snart i alla fall. Rooslien´s balkongbyggargossar har just rastat färdigt och min närmsta granne har snart räcken. Sen så... lovar att jag väntat... länge.

Bygga balkong visade sig vara ett trixigare projekt än att renovera badrum och byta stammar.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards