Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Soffan - 8 augusti 2011 22:02

Måndag; utgångna lösenord, kassa datorer och tvättdag. Solen svek dock när den behövdes, så hemmet är belamrat med halvt torr tvätt som hänger lite varstans. Kunde ju inte hänga nått ute på balkongen idag på grund av balkongbyggarpyssel... men nu är den i alla fall redo för besiktningen på torsdag.

Bor man i en bostadsrättsförening pågår det alltid en massa knasiga grejer som man påverkas av som ordförande... som vårt Trädprojektet som har stormöte i morron, men dom får klara sig utan mig. Har i alla fall pratat träd med tanterna i huset, vi har en del militanta trädkramare här, men jag tror jag fått fram en acceptabel kompromiss. Hoppas dom tycker lika i morron...

Men värst idag var nog ändå grannen som hetsat upp sig på en gammal fin byrå som han inte orkade bära ut utan ägnat två dagar åt att slå sönder... Han hade ju kunnat be om hjälp att bära... för byrån va så fin.... precis vad jag ville ha... om jag behövt en byrå. Men det gör man väl alltid?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards