Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Soffan - 18 augusti 2011 21:30

Mirakelkuren med Punschpralinerna från skafferiet funkade väl. Lägenheten är dammsugen och även om jag fnissade tidigare åt grannarnas dammsugande på balkongen, så är min nu oxå superfixad. Disken är omhändertagen, så lägenheten och jag är redo för den stundande helgen. Är så munter just nu att jag till och med glömde bort att ogilla mitt tokgula sovrum. Fast lite svider det att missa turen till Kanada... men jag får ju jobba och åka till Trollhättan i stället. Bara fördelar.... och man ska ju inte vara bitter.... haha.

Av Soffan - 18 augusti 2011 19:11

Hade totalt glömt av hur tröttsamt det kan vara att jobba. Inte för att jag gjort något speciellt extra, räcker med att passa tider och hoppa över middagsluren. När man sen, som idag, lyckas betala grannens räkning i tron att det är sin egen, då blir man om något ännu tröttare. Men det finns inget som inte en ask Punscpraliner botar... hoppas jag.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards