Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Soffan - 18 september 2011 14:23

Shantaram är utläst och lilla vovven halvklippt... och jag skulle behöva ställa mig i duschen igen. Vovven är inte så där direkt samarbetsvillig när det handlar om kroppsvård... Är nog närmast att likna vid att klippa en fyrbent hal ål, gällande både päls och klor. En slingrig en... Viktigast är bara att vinna, frisyren är inte av senaste snitt eller hörande till rasen, men det mesta är kortare nu än i morse. Så jag vann och han leker med tuggbollen igen som om inget hänt...

Av Soffan - 18 september 2011 09:29

Hm... känner mig lurad. Vaknade, som alltid alltför tidigt, men solen sken. Kände mig lättad, ännu en vacker förhöstdag med sol och allt, så jag vände på mig och somna om för att vakna till... vad? Grått, trist och så börjar de säkert regna snart oxå... fy. Så hade jag inte planerat min söndag utan den skulle vara minst lika fin och solig som gårdagen. Får bli lite hemmapyssel på kontoret... om jag ens ids det.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards