Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Soffan - 29 september 2011 15:02

"Att ha en burk Nutella nötkräm hemma kan vara en riktig räddare i nöden när sötsuget faller på".... Det där är väl ändå vara ett korkat uttalande... Vilken enda en som är så sugen på något så gott har kvar en burk Nutella, så att man kan använda den till fyllning på en kladdkaka? Den som är sötsugen slukar Nutaellan.. och gör kladdkaka sen, för att stilla sötsuget... Här har vi minsann inga ätstörningar inte... I övrigt ser det himla gott ut med kladdkakan och Nutellan, även tillsammans.                                

Av Soffan - 29 september 2011 09:23

Vet inte jag ska skämmas eller känna mig nöjd; det ligger tio böcker, och en elfte är på väg, samt en Fablernas värld-dvd på rumsbordet. Föredrar att känna mig nöjd, för attans vad många spännande böcker jag hittade vid senaste nätköpet och sen är det ju faktiskt en och annan julklapp oxå... så nöjd får de bli, har ju inte betalt dem än heller... får se hur det känns då.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards