Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Soffan - 2 december 2011 21:15

Tapeten sitter på väggen och nya golvet är på plats, sen tog de slut, fattas gardinfästen och golvlister... så det blir ingen återinflytt ikväll. Känns lite snopet, men det borde jag väl kanske räknat ut alldeles själv. Det vart i alla fall väldigt fint och jag kommer att trivas i det nu mera ickegula rummet. Är lite fundersam bara över alla saker jag inte vill ta med in dit igen, vad jag ska göra med dem? Börjar bli lite lätt fullt i förråden... haha.

Men de löser sig nog, en annan dag än idag, för nu är det dags för en stund i soffan med boken. Har fastnat i boktraven med tonårslitteratur och läser just nu... Vampire Diaries: The Return. Om jag inte ska leta på väggfästet till lilla tv´n... som jag visserligen inte ska sätta upp själv, men utifall nån bara råkar vilja göra det nån dag. Blir väl ungefär samma dag som nån grejar listerna och gardinfästena... hm... 

Blir nog bättre att bara läsa en stund och möjligtvis skicka iväg stora julklappsbeställningen...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards