Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Soffan - 5 december 2011 19:50

Höll troligen inte tummarna tillräckligt hårt, men det är ju lite svårt att göra det när man förväntas jobba emellanåt oxå. En enda liten list är ändå en list mer än igår, så det är på gång. Hoppet står nu till inflytt till helgen. Julklappshandlandet är däremot på gång på allvar nu, ska kolla på ny dator åt mig själv i morron... och kanske på nått åt dottern, om inte pengarna tar slut när jag betalt tapeter och allt... ;)

Kan inte säga annat än; att det var ju så där lagom julklappssmart att renovera lägenheten precis innan jul... men fint blir det. Synd bara att det blev så stökigt överallt annstans nu under tiden...

Av Soffan - 5 december 2011 13:36

Har sen lunch och surar över de senaste timmarnas jobb. Skulle gärna vilja skylla på den tokdyra konsulten att den nya trafiken inte blir som jag hoppats... då den ser ut att bli dyrare än han beräknat.

Ogillar som vanligt att få bannor för andras arbete… men är man sist i kedjan, så är man…  

Fick föresten sms nyss igen... klapparna trillar in vart efter och jag känner mig nöjd och slipper bli tutad åt på Kupolenparkeringen... Verkar att det blir inflyttning i nytapetserade rummet oxå, då det enligt ryktet, monteras golvlister för glatta livet där hemma. Håller tummarna!

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards