Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Soffan - 12 december 2011 18:31

På bussen hem idag påmindes jag om varför jag inte tuggar tuggummi... och den som tuggat Hubba bubba på en badstrand fattar precis. Är tydligen helt oförmögen att avstå från att blåsa bubblor och smälla dom, vilket är mycket irriterande när andra gör det, plus att det kladdar. Sluttuggat på bussen alltså... men sen kom jag hem, och väl här hemma påmindes jag om vad jag gjorde i morse... Är helt jäkla otroligt, men jag har tappat bort min nya fina julgardin. Har letat överallt, eller gjorde det redan i morse... och det är ju trots allt en begränsad yta. Men irriterande nog är den fortfarande borta. Lärdomar idag, så här långt; tacka inte ja till tuggummi på bussen om du blir bjuden och att gardiner kan försvinna på en nanosekund...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards