Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Soffan - 14 december 2011 20:39

Har 23 timmar kvar på fria hotellinternetet, men planen är att sova större delen av dessa timmar. Eller det är fas ett av planen, sova och dessutom sova gott, sen vakna utvilad, vara pigg och muter så jag har något att tillföra på morgondagens möte. Om jag nu har det, något att tillföra alltså. Skulle tro att det blir mer att lära o lyssna i morron. Men inget fel i det heller.

Dottern rapporterar direkt hemma från pysslet vid köksbordet och det få mig att inse att jag ligger nån vecka efter i julplaneringen. Hoppas på att komma igen hårt till helgen. Men först ska jag sitta på möte hela dagen i morron, sen kanske kika runt lite här i Sundsvall efter nån klapp till dottern. Nu väntar dock kvällens bok, Jägarens hjärta och samtidigt The fast and the furious: Tokyo drift på tv... Har i och för sig inte kollat igenon kanalutbudet, kan ju finnas annat att välja på oxå. Men de är inget fel på bilåkarfilm heller...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards