Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Soffan - 27 december 2011 21:49

Måste ha hamnat i nått form av stim idag, telefonterrorismen slog nära nog ut mig mentalt på eftermiddagen, men jag hämnades fram mot kvällen. Dessvärre på ett rätt oskyldigt företag, men är det terror så är det. Kommer säkert att stå utan försäkringsbolag efter helgerna på grund av mitt missriktade utfall. Men förnekar ändå inte att jag faktiskt tycker att bilförsäkringen är alltför dyr...

Så här i slutet på kvällenär jag ändå rätt nöjd med min insats idag. Har ju inte bara varit ”jävligt ilsken och otrevlig potentiell kund” i telefon... utan har ju käkat pannkaka me barn och barnbarn ute hos far och hade samtidigt lite klappöppning. Har räknat nyckar med grannen K, viket kan ses som en rätt udda sysselsättning i mellandagarna, men inte för en kontrolltorsk. Sett en skum film, vilket kanske inte är så ovanligt när jag väljer film, men vissa är ändå bra, men den här var... så där... Ska fundera ett tag över filmen ändå, kanske ändrar mig... Har med andra ord haft ännu en bra semesterdag i lagom långsam takt... och jag har julgodis kvar även till i morron.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards