Utan spaning - ingen aning

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Snurrig vecka

Av Soffan - 13 januari 2012 18:27

Kors, redan fredag och jag har ingen aning om var dagarna sen i tisdags har tagit vägen. Genomlevt dem har jag, men hur? Idag smet jag i alla fall tidigt hem från jobbet. Har i två dagar, lite så där emellanåt fnulat på lite grejer inför ett möte på måndag. Men de var idag de, i går, tja, jag åt tårta. Men de gjorde jag ju i tisdags också, men då var det kalas. Inte mitt, utan grannen K. Jag spar med att fylla till i höst, tycker inte man ska ha så bråttom. Bättre att låta andra testa på de högre åldrarna först, typ känna in och komma me goda råd. Så man vet vad som väntar och är förberedd tills de är dags. Åh, har pysslat om en febrig sjukling och roat ett litet barnbarn också och de börade jag med i onsdags. Alltså skaplig koll på livet ändå. Även om de inte verkar så. Inte illa vad man kan hinna med. Men nu är de bråttom, det är dags för den goa danska bonden på ettan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soffan - 11 november 2019 14:27

Ännu ett år har gått och jag har inte riktigt kommit igång, än. Men snart så - plötsligt händer det. Men om man återgår till idag; det snöar, är kallt och måndag. Återkommer när jag är en smula mer positiv. ...

Av Soffan - 16 juli 2018 17:12

Har fått frågan mer än en gång det senaste året...  - Åh, hur gåre me bloggen? Och det är väl så här, de har inte gått ett enda smack, typ. Jag har gjort mycket annat, men inte sånt här. Bytt jobb har jag däremot gjort och fått mina pelargoner att öv...

Av Soffan - 28 februari 2017 21:14

Hajen Lydia lever och jag likaså... hon rör lite mer på sig bara. Själv är jag ju bara upptagen med jobb. Fast o andra sidan har ju hon ett jäkla slit med att simma omkring överallt, hela tiden, med en sändare på sig. Fast det är väl egentlingen inte...

Av Soffan - 31 maj 2016 21:01

Helt underbart. Pajleverans via balkong, andra våningen. Det gäller att "välja" sina grannar...  ...

Av Soffan - 6 april 2016 09:36

Om hunden kunnat prata skulle han tveklöst skyllt sin sovmorgon på mitt nattliga hostande de senaste nätterna, men se den gubben går inte. För i natt har jag nästan sovit mest hela tiden, utan kvävande hostattacker flera gånger i timmen. Så jag, för ...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards