Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Soffan - 16 januari 2012 20:09

Mötesdagen avklarad och den blev som väntat och därför inga stora justeringar i minnesanteckningarna jag skrev i fredags. De inbjudna fick hemläxa, samtidigt som jag hoppas att jag är klar med det mesta. Att jag sen fick tillbringa dagen invirad i kollegans L tjocktröja det skulle jag vilja skylla bussen för. Men det skulle vara orättvist. För fy sjutton va halt de var ute idag. Fick hasa, utan att lyfta fötterna från backen, för att ta mig till bussen... och sen vänta nära halvtimmen frysandes på den försenade uslingen. Men som sagt, jag kom till kontoret och kunde sitta tyst nästan hela mötet och bara humma. Är rätt nöjd med dagen och så vart de ju bjudlunchen oxå... Så mina medhavda pannkakor, dom får bli tisdagsmat i stället. Kvällsmaten gick de sämre med, tråkigt nog. Men det är snarare Telias och deras mut-telefons fel... och kanske min oförmåga att äta rätt. Men de va ju rätt ok me Mumsmums oxå.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards