Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Soffan - 22 januari 2012 19:27

Lyckan är stor, påmindes just om att jag "endast" är skyldig CSN 99 034 kr, vilket märkligt nog känns helt hanterbart. Allt under hundra kan jag stå ut med...

Av Soffan - 22 januari 2012 13:24

Helgerna verkar hela tiden vara en dag för kort, annars är det jag som är alltför ineffektiv i mitt helgleverne. När jag kommer till söndag middag inser jag att jag dels fortfarande är trött och att jag heller inte gjort ett smacka av det jag, kanske inte planerat, men ändå tänkt att jag skulle göra under helgen. Men den här helgen har jag varit om något ännu mer oföretagsam, har inte ens lyckats läsa en enda rad i boken om Johnny Ramones. Men söndagen är inte slut än och just nu är jag skapligt utvilad efter att ha sovit förmiddag några timmar. Tänker strunta i att tvätta och tänker inte städa nått heller, utan nu får de bli till att leta fika nånstans o sen mat. Eller i omvänd ordning kanske, men det är inte så noga. Lite sött innan maten ökar aptiten...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards