Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Soffan - 26 januari 2012 21:20

Tänk att det blir så här var enda jäkla gång det dra ihop sig till helg, att man får lov att leka Askungen... jämt ska det städas, tvättas och fejas. Aldrig får man vara... hm... Ariel... och plaska runt i varmt vatten o leka me fiskarna istället. Men det är klart, kan ju vara bra om det kommer lite rena kläder ner i mina tomma lådor i fina byrån oxå istället för att dom ska förvaras i korgen i badrummet, strax intill tvättmaskinen.

Fina julklappen som jag fick, lite lagom sent av dottern, gör sig himla fint på nya byrån. Så även om jag surar över askungesysslorna så gör jag lite fint oxå, och det gör ju inte direkt ont. Sen i morron, då får jag ju hjälp oxå, av bästa hemdekoratören, lilla G. Hon ser till att det blir rensat och rent på onödiga saker, vilket behövs.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards