Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Soffan - 7 februari 2012 22:05

Hm, bokrea den 22 februari... undrar om bokköpsförbudet är hävt till dess? Skulle tro det, för jag minns minsann nåt om påslakansförbud vid senaste besöket på IKEA... och igen kan ju klara av två olika köpförbud på samma gång, eller? Menar, jag köper ju inte servetter eller ljus i alla fall... och böcker är ju som choklad, förutom att man inte blir lika fet av dem eller kan man väl i och för sig bli, för det är ju rätt svårt att röra på sig och läsa samtidigt, om man inte läser pratbok. Men man kan ju äta choklad oavsett om man läser pappersbok eller lyssnar på pratbok... så tja, man blir fet av böcker också... Suck, bokrea var det ja... hm... och en himla massa böcker som jag tycker mig behöva läsa... Hittade en ny Marabou idag också, med saltlakrits, som var himla god...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards