Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Soffan - 8 februari 2012 20:01

Hm... jag får nog jobba till 83 om de ska bli nån välfärd, för mig... sa den som känner sig en smula missnöjd med innehållet i det orange kuvertet. Men jäklars va skönt det har varit att inte alltid jobba heltid. Planen just nu idag är att antingen vinna en himla massa pengar, glömde dock att förlänga lottoraden eller gifta mig ruskigt rikt. Men få se hur det känns i morron...

Av Soffan - 8 februari 2012 13:41

Kände mig oerhört listig i morse när jag dolde ”ej reklam”-lappen på dörren… för hur ska jag annars få några bokreatidningar? För det är ju så att tvångsmässigt så måste man ju köpa, i alla fall, minst en bok… och då bör man ju även göra vissa prisjämförelser, innan, även om man ändå alltid handlar på samma ställe som alltid, oavsett pris. Hoppas föresten inte att jag är för sent ute… bokreatidningarna har kanske redan delats ut?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards